(Per leggere l’articolo in italiano cliccare sulla bandierina in alto)

Finas subra sa continuidade-territoriale (pagada meda meda dae su bilantzu regionale sardu a Alitàlia) si bident sos disacatos de sa dipendèntzia culturale e de s’auto-ratzismu de sardos medas, chi giustìficant cun sas règulas de mercadu (est festa e duncas si biàgiat de prus) s’ausèntzia de collegamentos cun sos tzentros nodales magiores de sa Penìsula pro dies intreas.

Ma de cale mercadu seis faeddende, giughebanderas de sa tzerachia isparghinada e perenne, si semus in règime de monopòliu e de cuntratu de servìtziu (cuntratu iscritu, a lu cumprendides?) in segus a gara pùblica regulare?

Ite birgòngia.

Naro in prus sos sutatitulos pro chie non cumprendet o non cheret cumprèndere. Su problema no est a si nche la leare cun su professore Deiana o un’àteru.

Su problema no est a èssere de dereta o de manca, de tzetru o de subra, de suta o de ladus.

Su problema est chi sas cosas non funtzionant.

Su problema est chi, si sas cosas non funtzionant, calicuna fadda dae calicuna parte di depet èssere.

Su problema no est a isòvere sos problemas de oe o cras e averguare de chie est sa curpa, ma mustrare de àere cumpresu chi sos problemas bi sunt e andat isòrvidos.

Su problema est chi s’assessore regionale de sos Trasportos si nche pesat che defensore de sas cosas chi non funztionant, de sos monopolistas chi non las faghent funtzionare, tratende chie depet bajulare custu istadu de cosas e chie lu denùntziat comente chi esserent feos, abusivos e betiadores de professione.

Su problema est chi un’assessore chi at custu cumportamentu non servit a sa Sardigna e a sos Sardos.