S’istiu non nch’est mancu bene acabadu, semus giai pensende a Nadale, in s’ìnteri b’est su ponte longu de sos Santos e, sighende sa traditzione, semus a lamentu pro sa mobilidade lìbera negada.
Dae annos e annòrios nos allegant de continuidade territoriale, violende sa capia de sas paràulas e infamende s’abbistesa de sas persones. Deghinas de cunferèntzias intre Istadu, Regione, vetores aèreos e marìtimos, e puru sa situatzione imbetzes de megiorare est semper prus iscuncordada.
E pro iscumproare sa beridade de custas allegas bastat de mentovare su chi in custu perìodu at pòtzidu averguare chie s’at postu in conca de bènnere in Sardigna in aèreo (faghende sos contos cun sos incàssios cumplicados de sas coincidèntzias internatzionales) e sos comunicados fantàsticos de Regione e Alitàlia.
Che a semper si dennegat sa realidade e si ghetant dae pala in coddu sas responsabilidades, a dolu mannu de sos tzitadinos.
Cale est sa beridade? Sas cumpagnias natzionales, sa prima Alitàlia, faghent su chi lis paret, in regime de monopòliu assolutu.
Cussas low cost, chin sa cumplitzidade ladina de sos partidos de magioràntzia, las ant postas in unu corrale e arriscant de nch’èssere bogadas dae su tzircùitu isulanu, a dolu mannu, est craru, de sos tzitadinos sardos, de sos turistas e de su sistema turìsticu giai tzopis-tzopis.
Cale est sa situatzione cun sa cale depent fàghere sos contos sos tzitadinos? Rispetu a sa prima continuidade territoriale, cussa in printzìpiu de sos annos Duamìgia, sas tratas sunt prus pagas, sos prètzios si nche sunt artziados a sos artos chelos, a s’ispissu ant dennegadu sas agevolatziones e su deretu a sa mobilidade prena non semper fiat asseguradu.
Ca, sardos caros, bois a su deretu de bos mòere a manera lìbera in su chi si narat su territòriu natzionale intreu bi tenides, beru est?
Pròpiu a sa matessi manera de chie, si l’àrtziat a conca, si podet sètzere sa vetura e ghetare dae Milano a Isèrnia, o a s’imbesse.
O puru, pro la nàrrere che a s’assessore regionale Deiana, seis cumbintos chi pro godire de custu deretu siat a beru netzessàriu a nolegiare unu aereotaxi?
Dae annos e annòrios nos allegant de continuidade territoriale, violende sa capia de sas paràulas e infamende s’abbistesa de sas persones. Deghinas de cunferèntzias intre Istadu, Regione, vetores aèreos e marìtimos, e puru sa situatzione imbetzes de megiorare est semper prus iscuncordada.
E pro iscumproare sa beridade de custas allegas bastat de mentovare su chi in custu perìodu at pòtzidu averguare chie s’at postu in conca de bènnere in Sardigna in aèreo (faghende sos contos cun sos incàssios cumplicados de sas coincidèntzias internatzionales) e sos comunicados fantàsticos de Regione e Alitàlia.
Che a semper si dennegat sa realidade e si ghetant dae pala in coddu sas responsabilidades, a dolu mannu de sos tzitadinos.
Cale est sa beridade? Sas cumpagnias natzionales, sa prima Alitàlia, faghent su chi lis paret, in regime de monopòliu assolutu.
Cussas low cost, chin sa cumplitzidade ladina de sos partidos de magioràntzia, las ant postas in unu corrale e arriscant de nch’èssere bogadas dae su tzircùitu isulanu, a dolu mannu, est craru, de sos tzitadinos sardos, de sos turistas e de su sistema turìsticu giai tzopis-tzopis.
Cale est sa situatzione cun sa cale depent fàghere sos contos sos tzitadinos? Rispetu a sa prima continuidade territoriale, cussa in printzìpiu de sos annos Duamìgia, sas tratas sunt prus pagas, sos prètzios si nche sunt artziados a sos artos chelos, a s’ispissu ant dennegadu sas agevolatziones e su deretu a sa mobilidade prena non semper fiat asseguradu.
Ca, sardos caros, bois a su deretu de bos mòere a manera lìbera in su chi si narat su territòriu natzionale intreu bi tenides, beru est?
Pròpiu a sa matessi manera de chie, si l’àrtziat a conca, si podet sètzere sa vetura e ghetare dae Milano a Isèrnia, o a s’imbesse.
O puru, pro la nàrrere che a s’assessore regionale Deiana, seis cumbintos chi pro godire de custu deretu siat a beru netzessàriu a nolegiare unu aereotaxi?
Caro Direttore
i due assessori ripresi nella foto passeranno nella (tristissima) storia delle amministrazioni regionali sarde come i peggiori di sempre nei rispettivi ambiti.
Uno, ha restaurato (ci è riuscito, gli va dato atto che non era operazione così semplice) il monopolio di due carrozzoni (alitalia nei cieli e il derivato di tirrenia nei mari), l’altro continua a pensare che i turisti dei paesi dove fa inserzioni o cerca di indirizzare la comunicazione promozionale, oltre a capire sicuramente l’italiano, potranno arrivare a nuoto, anzi con i barconi!
Coraggio, mancano ancora 2 anni! Difficile immaginare che si possa fare peggio.
… Ma non sarà che la limitazione della continuità ….inizia con la continuità teritoriale stessa. ?
Interessante spunto di riflessione
Oltre al danno, la beffa. Non solo la continuità territoriale fa acqua dappertutto, ma in tutte le offerte di Alitalia a prezzi stracciati x Italia e Europa, le tratte da e per la Sardegna sono escluse da tutte le promozioni. Grazie ad alitalia e al sopracitato Massimo Deiana.